• Fri frakt på bestillinger over 599,-
  • Klikk & Hent etter 1 time
  • Julegaver byttes til og med 24. januar 2025
Kundeservice

Reklamasjonsrett

Reklamasjonsrett

Du har alltid to års reklamasjonsrett når du handler hos Skoringen.

Reklamasjonsretten gjelder for produksjons- og materialfeil som oppstår ved normal bruk av varen. Den dekker ikke skader eller slitasje som skyldes feil bruk eller dårlig vedlikehold.

Vær oppmerksom på at påsatte pyntegjenstander, som for eksempel perler, steiner, glitter og paljetter, kan ha kortere holdbarhet og må derfor behandles med varsomhet.

Reklamasjon ved kjøp i nettbutikken

Ved reklamasjon av varer kjøpt i nettbutikken, anbefaler vi at du kommer innom din nærmeste Skoringen-butikk med fakturaen.

Hvis du ønsker å reklamere via nettbutikken, kan du kontakte kundeservice på [email protected].

Reklamasjoner som returneres til nettbutikken, byttes ikke. Du vil i stedet få refundert beløpet for varen.

Reklamasjon ved kjøp i butikk

Ved reklamasjon av varer kjøpt i butikk, må du henvende deg i en av våre Skoringen-butikker. Husk å ta med kvitteringen slik at medarbeiderne våre kan vurdere reklamasjonen og hjelpe deg med eventuelle problemer.

Kundeservice håndterer ikke reklamasjoner av varer kjøpt i butikk.

Reklamasjonsrett
Ofte stilte spørsmål
Kundeservice
Hvordan reklamerer jeg på en vare kjøpt på skoringen.no?

Hvis du ønsker å reklamere på en vare kjøpt i nettbutikken, kan du kontakte kundeservice på [email protected] eller ta med fakturaen din til din nærmeste Skoringen-butikk.

Hvordan reklamerer jeg på en vare som er kjøpt i en Skoringen-butikk?

Ønsker du å reklamere på en vare kjøpt i butikk, kan du henvende deg i en av butikkene våre og ha med kvitteringen. Alle butikkene våre er selvstendig eid og tar derfor egne beslutninger i eventuelle reklamasjonssaker.

Hva gjør jeg hvis jeg har mistet kvitteringen min og vil reklamere på en vare?

Hvis du har mistet kvitteringen, bør du kontakte butikken der du kjøpte varen. Det kan hende kjøpet ditt er tilgjengelig i systemet ved å søke opp kjøpsdato, beløp eller betalingsmetode, så du kan reklamere på varen.

Hva gjør jeg hvis det er en feil på en vare jeg har kjøpt?

Hvis du har kjøpt varen i en av butikkene våre, tar du med kvitteringen din og kontakter personalet i butikken for å få hjelp med eventuelle feil på varen.

Hvis du har kjøpt varen på skoringen.no, anbefaler vi at du kommer innom din nærmeste Skoringen-butikk med fakturaen. Ønsker du å reklamere via nettbutikken, kan du kontakte kundeservice på [email protected].